Monday, October 31, 2011

Txindoki korrika

Urrian 31 da. Goizeko 9:50 dira. Abian jarri naiz. Txindoki korrika igotzeko asmoarekin. Ekainan karrera bat egiten da eta agian animatuko naiz. Aurrekoan egiteko puntuan izan nintzen, baina beti dago zerbait...

Giroa primerakoa da, eguzkia, oskarbi, hego haize punttu batekin... Ondo. Banoa



Iturrira iritsi naiz. Erritmo onean etorri naiz eta tragoxka baten beharrean nago.



Orain aldapa zorrotza dator. Argazkian goitik behera ikusten den marraren ondotik doa bidea.






 

Azkenik punta. Leher eginda ditut bikiak. Ikuspegi zoragarria dago. Haizea dabil eta kamiste bat bakarrik daramadanez, hoztu baiƱo lehen beherantz noz.



Behera ohiko bidetik noa. Hemen aldapa behera korrika egin dezaket gustora belaunak hautsi gabe. Ikusi nere korrikaldia



No comments:

Post a Comment